Pokud zboží bylo doručeno rozbité či poničené – pokud je to zřejmé již při doručení zásilky, nepřebírejte jí od zaměstnance přepravní služby a tuto zásilku odmítněte. Pokud závadu zjistíte až po odchodu pracovníka přepravní firmy či našeho zaměstnance prosím informujte nás neprodleně na telefonu 775573951 nebo na e-mailu: decante@decante.cz a poničené položky vám budou obratem zaslány. Vyhrazujeme si právo na vyzvednutí rozbitých či poničených lahví. Jako důkaz pro vymáhání škody po přepravci je naprosto dostačující také fotografie.
V případě, že při konzumaci zjistíte, že se ve víně objevila vada vína (korek, myšina, oxidáza, pachutě, zákaly) a víno se stalo chuťově nepoživatelné, informujte nás a obratem Vám zašleme náhradní láhev.V tomto případě je nutné takto vadné víno uchovat – přepravní firma či náš pracovník víno vyzvedne. Akceptujeme reklamace jen lahví, v kterých zbývá alespoň 2/3 vína.
Pokud omylem dostanete jiné víno než které jste si objednali či nesouhlasí fakturovaná částka, prosím informujte nás a obratem dojde k nápravě.
Na prodané víno se vztahuje standardní reklamační lhůta. Pro uznání reklamace nevztahující se na body 15-17 je potřeba po celou dobu víno uchovávat: v konstantní teplotě 8-12°, konstantní vlhkosti, tmě, mimo vibrace a bez zásadních manipulací. Navíc tyto podmínky musí být trvalé, konstantní a bez jakýchkoliv náhlých změn. Prodávající bude požadovat po kupujícím doložení tohoto správného skladování, jinak reklamace nebude uznána.